Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نحوه سنجش استعدادتحصیلی و شغلی

نحوه سنجش استعدادتحصیلی و شغلی

نحوه سنجش و ارزیابی استعداد توسط موسسه نخبگان به دو صورت حضوری و غیرحضوری می باشد در این دو روش با استفاده از ابزارهای انحصاری این موسسه مانند نرم افزارPDA که در 100 کشور دنیا مورد تایید می باشد و بخشی از سنجش معمول در ساختار ایران و همچنین پرسش های جمع اوری اطلاعات مخصوص موسسه اطلاعات مختلفی از جمله : استعدادهای هوشی ، رغبت ها ، تمایلات ، توانمندیهای مدیریتی و کسب و کار و ... جمع آوری گردیده و سپس بر اساس اطلاعات دریافت شده گزارشات آّبی (پیش دبستان ) ، سبز (دبستان )، بنفش (بزرگسالان) تهیه می گردد این گزارشات متناسب با سن افراد دارای بخش های مختلف بوده و از فرمت نوع ساده سبز به فرمت بسیار پیچیده بنفش حرکت می کند.

معمولا دوره سنجش بین 2 تا 3 جلسه و هر جلسه حدود 30 تا 45 دقیقه (بر اساس توانمندی افراد و عدم خستگی) انجام شده و سپس گزارش به همراه مشاوره ارایه می گردد در زمان مشاوره نقاط قوت و ضعف ، توانمندی و زمینه های موفقیت فرد در رشته های تحصیلی و شغلی ارایه می گردد و همزمان با آن برنامه های آتی مشخص می گردد.

سنجش در سازمانها بر اساس نیازهای مختلف مانند : جذب ، توسعه فردی ، شایسته گزینی ،مسیر شغلی ، جانشین پروری و ... متفاوت بوده و بر اساس هر نیاز برنامه مشخصی ارایه می گردد.

نظرات

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 2777
  • بازدید دیروز: 2373
  • بازدید کل: 6647912