Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

هزینه و فایده استعدادیابی

هزینه و فایده استعدادیابی

شاید مهمترین عامل در تحقق یک فعالیت در نظر گرفتن هزینه و فایده فعالیت صورت گرفته است . کم نیست که برای زمان ارزش طلا تعیین می کنند و این زمان زمانی ارزش آن بیشتر میشود که بدانیم عمر ما است برای این زمان هیچ ارزشی نمیتوان قرار داد.

هزینه شناخت استعدادها بر اساس نیاز از مبلغ 10 هزار تومان تا 160 هزار تومان در حالت عمومی و برای موارد تخصصی تا 250 هزار تومان خواهد بود هزینه ای که در مقابل بسیاری از هزینه های زندگی ما و فرزندان ما هیچ است در کنار این شناخت که با این هزینه به دست می اید فایده آن را میتوان ذکر نمود که برنامه ریزی دقیق برای آموزش ، استفاده از توانمندیهای خدادادی و رضایت از زندگی است آنچه که همه افراد به دنبال آن هستند خوشبختی که میتواند بر این اساس حاصل آید .

 

نظرات

  • سلام وقتتون بخیر
    من میخوام در رابطه با استعدادیابی اطلاعات کسب کنم
    شما راه حلی برایم پیشنهاد میکنید؟
    با تشکر ایمان سلیمانی

    جناب آقای سلیمانی
    با سلام موسسه هر چند ماه دوره های آموزشی خواهد داشت شما میتوانید با پیگیری سایت این موسسه در کارگاههای آموزشی ما شرکت فرمایید.
    موفق باشید
  • سلام من 30 سالمه ولی اصلا نمیدونم به چه چیزی علاقه دارم.
    برای کشف استعداد من خیلی دیر شده ؟

    با سلام اصلا بسیاری از افراد موفق در محدود سنی 40 سال تازه پی به استعداد خود برده و یا سنجش شده اند و اینکه هم اکنون این موسسه در تعدادی از سازمانها در حال استعدادیابی برای نیروهای انسانی بزرگسال می باشد.
  • سلام خسته نباشید ببخشید پسرمن الان شش سال و نیمشه از دوسالگی خوندن و شمردن وبسیاری از مسایل ساده ریاضی رو یاد گرفته وسه ساله زبان انگلیسی میخونه ولی بدلیل نااگاهی ازتست و ای کیو هیچ تستی انجام ندادیم چطور وکجا میتونم تست انجام بدم وهزینش چقدره ومیخوام بدونم توچه زمینه ای راهنماییش کنیم ممنونم

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 2736
  • بازدید دیروز: 4310
  • بازدید کل: 6681539