Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

چرا ما ؟

چرا ما ؟

قطعا هر موسسه ای برای اینکه مورد توجه قرار بگیرد دلایلی برای خود دارد که ما نیز از این امر مستثنی نیستیم اما چرا ما را انتخاب کنید:

1- سابقه یک موسسه مهمترین عامل رضایت است و موسسه ما بیش از یکدهه در حال فعالیت و ارایه مشاوره استعدادیابی و کسب و کار است و با مجموعه های که تنها یک یا 2 سال شروع کرده اند تفاوت بسیار داریم.

2- یک از موفقیت های ما ارتباط بین گروههای مختلف است ما بین مثلت دانش اموزان ، دانشگاه و محیط کار ارتباط داریم و در همه این محیط ها اعضای این موسسه در حال فعالیت هستند بنابراین به روشنی نیاز هر محیط را میدانیم و به درستی میتوانیم راهنمایی کنیم از این رو اگر فقط موسسه ای در زمینه کودکان کار می کند و هیچ سابقه دانشگاهی خود و یا اعضای انها ندارد و یا مشاوره در زمینه های سازمانی نداده اند طبیعی است آنچه به شما اموزش میدهند نمیتواند برگرفته از نیازهای محیط های دیگر باشد.

3- موسسه ما یک مجموعه بین المللی است و  از ازمونهای بین المللی استفاده می کند در بخش ارزیابی اولیه افراد جهت شناخت استعداد انها بنابراین مجموعه ای که بدون در نظر گرفتن استعداد هر فرد آموزش و راهنمایی می دهد یک نسخه واحد را برای همه دارد ارایه میدهد و هیچ به استعداد شما توجه ندارد.

4- ارتباط با شرکت های مختلف و عضویت در انجمن های مختلف مانند ریاست کمیته استعدادیابی و ارتقا انجمن صنفی مدیران و یا عضویت انجمن مشاوران مدیریت این مجموعه را به عنوان یک مجموعه موفق در زمینه راهنمایی های مناسب به دانش اموزان ، بزرگسالان و سازمانها نشان داده است.

5-ما دارای گسترده ترین شبکه همکار و نمایندگی در سطح کشور هستیم با سابقه موفق و درخشان که بطور مشخص ما را ازبقیه مجزا کرده است.

6- ما توانسته ایم جهت حفظ سلامت افراد در شرایط کرونا تمامی مراحل را بصورت آنلاین ارایه دهیم.

7- شما میتوانید با شروع در این موسسه همزمان همه کشور را در اختیار داشته باشید چون در کلاسهای کشوری ما شرکت داده میشوید و همزمان تیم مشاوره ما میتوانید برای توسعه کسب و کار و استارت آپ شما در زمینه های بین المللی راهنمایی نماید.

8 - ما با شعار " از استعدادیابی تا استارت آپی" به عنوان یک شتاب دهنده تغییر مطرح هستیم.

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 299
  • بازدید دیروز: 790
  • بازدید کل: 6658916