Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

چرا ما ؟

چرا ما ؟

قطعا هر موسسه ای برای اینکه مورد توجه قرار بگیرد دلایلی برای خود دارد که ما نیز از این امر مستثنی نیستیم اما چرا ما را انتخاب کنید:

1- سابقه یک موسسه مهمترین عامل رضایت است و موسسه ما بیش از یکدهه در حال فعالیت و ارایه مشاوره استعدادیابی و کسب و کار است و با مجموعه های که تنها یک یا 2 سال شروع کرده اند تفاوت بسیار داریم.

2- یک از موفقیت های ما ارتباط بین گروههای مختلف است ما بین مثلت دانش اموزان ، دانشگاه و محیط کار ارتباط داریم و در همه این محیط ها اعضای این موسسه در حال فعالیت هستند بنابراین به روشنی نیاز هر محیط را میدانیم و به درستی میتوانیم راهنمایی کنیم از این رو اگر فقط موسسه ای در زمینه کودکان کار می کند و هیچ سابقه دانشگاهی خود و یا اعضای انها ندارد و یا مشاوره در زمینه های سازمانی نداده اند طبیعی است آنچه به شما اموزش میدهند نمیتواند برگرفته از نیازهای محیط های دیگر باشد.

3- موسسه ما یک مجموعه بین المللی است و  از ازمونهای بین المللی استفاده می کند در بخش ارزیابی اولیه افراد جهت شناخت استعداد انها بنابراین مجموعه ای که بدون در نظر گرفتن استعداد هر فرد آموزش و راهنمایی می دهد یک نسخه واحد را برای همه دارد ارایه میدهد و هیچ به استعداد شما توجه ندارد.

4- ارتباط با شرکت های مختلف و عضویت در انجمن های مختلف مانند ریاست کمیته استعدادیابی و ارتقا انجمن صنفی مدیران و یا عضویت انجمن مشاوران مدیریت این مجموعه را به عنوان یک مجموعه موفق در زمینه راهنمایی های مناسب به دانش اموزان ، بزرگسالان و سازمانها نشان داده است.

5-ما دارای گسترده ترین شبکه همکار و نمایندگی در سطح کشور هستیم با سابقه موفق و درخشان که بطور مشخص ما را ازبقیه مجزا کرده است.

6- ما توانسته ایم جهت حفظ سلامت افراد در شرایط کرونا تمامی مراحل را بصورت آنلاین ارایه دهیم.

7- شما میتوانید با شروع در این موسسه همزمان همه کشور را در اختیار داشته باشید چون در کلاسهای کشوری ما شرکت داده میشوید و همزمان تیم مشاوره ما میتوانید برای توسعه کسب و کار و استارت آپ شما در زمینه های بین المللی راهنمایی نماید.

8 - ما با شعار " از استعدادیابی تا استارت آپی" به عنوان یک شتاب دهنده تغییر مطرح هستیم.

ارسال نظر