Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

آرمیتا علیزاده دختر تیزهوش تبریزی

آرمیتا علیزاده دختر تیزهوش تبریزی

آرمیتا علیزاده تنها فرزند خانواده است که در 29 آذر 1388 در شهر تبریز به دنیا آمد. پدرش کارمند و مادرش کارمند و مشاور حقوقی می باشد. از همان ابتدا آثار  ذکاوت در او پیدا بود. زودتر از موعد 6 عدد از دندانهایش نمایان شد که موجب تعجب اطرافیان شد. راه رفتن را بصورت سریع آغاز کرد و تکلم را بیان می کرد.

کلمات را زود یاد می گرفت و تکرار میکرد، او در یک و نیم سالگی کتابهای شعرش را از حفظ می خواند و اشکال هندسی و فلش کارتهای انگلیسی را به راحتی جواب میداد. پیچیده ترین پازل ها را در 2 سالگی در حداقل ترین زمان می چیند. ادراک و قدرت تخیل بالای او در مورد موضوعات و مسائل نشان از هوش سرشار او بود. مهارت بالای اندیشه و هماهنگی با دستهای او باعث شد او در سه سالگی ویلون بنوازد و هم اکنون در کنسرت ها شرکت می کند و موجب تحسین بینندگان می شود. قدرت تکلم بسیار بالایی دارد و زبان انگلیسی را مکالمه می کند. داستان می سراید و نقاشیهای زیبایی که حاکی از تراوشات ذهن اوست می کشد.

علاقه زیادی به زبان انگلیسی نشان می دهد و 10  ترم از زبان انگلیسی را با نمره 100 طی کرده و موجب تحسین مدرسان خود شده است که سریع یاد می گیرد. هوش بالای او در عرصه ورزش نیز آشکار بود چنان که در 5 سالگی حکم قهرمانی ژیمناستیک را نیز از آن خود کرده بود.

نگاه معنی دارش نشانه ذکاوت اوست طوریکه دارای مدیریت و روابط اجتماعی بسیار بالایی است. در مسابقات علمی مدرسه رتبه ممتاز را کسب می کند  هم اکنون نیز کلاس اول دبستان را با موفقیت به پایان رسانده و یکی از ستاره های ممتاز دبستان می باشد.

نظرات

  • افتخار آميز است. آرزوي موفقيت روزافزون دارم.
    پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 14:21
    از قيافه اش معلومه نخبه است.
  • به ارمیتا و خانواده محترمشون تبریک میگم امیدوارم در تمام مراحل زندگی زیر سایه خانواده موفق و موید باشند
  • زهرا لامعی آموزگار پایه ی اول آرمیتا جان هستم.
    سه شنبه 23 خرداد 1396 - 07:41
    زهرا لامعی آموزگار پایه ی اول آرمیتا جان هستم.وباعث افتخارم بود که درسال جاری( ۹۵-۹۶)در خدمت چنینفرزند شایستهای بودم.

    بدینوسیله؟تبریکات صمیمانه ی خودرا به این خانواده ی معزز وملت عزیز ایران که در حال پرورش دانشمندان آینده است،تقدیم می دارم.
  • او یک نابغه واقعی است
  • من این دختر نابغه رو دیدم هوش عجیبی داره و مادرش خیلی براش زحمت کشیده
  • تبریک به مادر زحمتکش اش که برای او همه کار کرده است .ارمیتا باعث افتخار همه ما هست .امیدوارم هر روز شاهد موفقیت های چشمگیرش در اینده باشیم
  • صابریان .خاله آرمیتا جون
    دوشنبه 27 شهریور 1396 - 18:30
    روز میلاد آرمیتا معراج دستهای من بود . زیرا لحظه تولدش دستهایم بشکرانه هدیه این عشقه بزرگ تا عرش بالا رفت . اون یک نابغه واقعی است . کوچک امروز بزرگ فرداس. دوستت داریم . باش تا پله های ترقی علم و دانش را به همراه استاد بزرگ دکتر نوذری بپیما . .
    سپاس میگوییم سرزمینم را که در سرزمینی فرزند پروریم .
    وسپاس میگوییم سازمان راه آینده نخبه گان و جناب آقای دکتر نوذری دانشمند بزرگ و فرهیخته ایران زمین .
  • به مادر آرمیتا از طرف همه همکاران حکیم تبریک میگم.امیدوارم آرمیتا بتونه جایگاه واقعیشو یه روز پیدا کنه
  • دکتر چلبی زاده
    پنجشنبه 13 مهر 1396 - 01:10
    با سلام
    بنده به شخصه از نزدیک شاهد نبوغ و استعداد عجیب آرمیتا بوده ام و بی شک رشد استعداد در سایه ممارست و تلاش والدین برای ارتقا رشد مغزی و هوش فرزند می باشد.
    امیدوارم که هوش وفور بالقوه شان روزی به بالفعل تبدیل شده و مهمتر از همه دانش و رشد فکری شان در خدمت نوع بشریت و مردم کره خاکی مان «زمین» قرار گیرد.
    با آرزوی موفقیت روزافزون

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 1417
  • بازدید دیروز: 1884
  • بازدید کل: 6644179