Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

عضويت در انجمن مديريت منابع انسانی ايران

عضويت در انجمن مديريت منابع انسانی ايران

موسسه خلاقيت و مهارتهای راه آينده نخبگان به عضويت حقوقی انجمن مديريت انسانی ايران در آمد.

 

 

موسسه خلاقيت و مهارتهای راه آينده نخبگان طی شماره 0101-22 به عضويت حقوقی انجمن مديريت انسانی ايران در آمد برای اطلاعات بیشتر می توانيد به سايت انجمن مراجعه نماييد.

نظرات

  • سلام.... خیلی خیلی تبریک می گم... هر چند دیره... اما به هر حال بهتون تبریک می گم و موفقیت های بیشتری رو براتون آرزو می کنم... چون به نظرم کار خیلی بزرگی انجام میدید... من به شخصه و بدون هیچ تعریفی از خودم واقعا چند سال هست که به این نتیجه رسیدم عمرم به بطالت گذشت... تو ورزش قهرمان کشور شدم، تو تحصیل نمره ی عالی گرفتم و دانشگاه رو با موفقیت دارم تموم می کنم... مربی ورزش، نقاشی و رایانه در حد بچه ها هم بودم.. دو سال مربی پرورشی هم بودم... کتاب های غیر درسی هم می خونم، اما هنوز نیازهای روحی من برآورده نشده و فشار زیادی از این بابت متحمل می شم.... سال گذشته با سایت شما و موسسه آشنا شدم اما گویا پارسال قسمت بزرگسالان رو نداشتید... امسال حتما حضوری بهتون سر می زنم... موفق و شاد باشید...
  • اميدوارم همه توي اين راه موفق باشيد
  • بادرود و خسته نباشید
    خواستم بدونم برای عضویت درانجمن مدیریت منابع انسانی چه ویژگیهایی لازم هست؟من دانشجوی ترم آخرحسابداری دولتی هستم امابه مدیریت منابع انسانی علاقه وافری دارم ومیخوام عضوانجمن شماباشم. باسپاس منتظرجوابتون هستم.

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 1569
  • بازدید دیروز: 12216
  • بازدید کل: 6602533