Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

ورزش و سلامت جسمانی

ورزش و سلامت جسمانی

ورزش قوی و منظم منافع زیادی برای قلب و سیستم گردش خون دارد از جمله اینکه فشارخون را کاهش می دهد خطر حملات قلبی و سکتی مغزی را پایین می آورد و سطح کلسترول خون را بالا می برد که رسوبات چربی را از جداره رگها پاک می کند اما حتی ورش ملایمی مانند راه رفتن تند می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد. ورزش به کاهش خطر چاقی و پوکی استخوان کمک می کند . نباید تعجب کنیم که پژوهشگران مشخص کرده اند افرادی که به طور منظم ورزش می کنند عمر طولانی تری دارند.

ورزش منظم به افراد کمک می کند وزن خودرا کم کنند و ازآن مهم تر ،جلوی افزایش آن را بگیرند ورزش به طریقی غیر از سوزاندن کالری ها به کاهش وزن کمک می کند . معمولا بدن با آهسته کردن میزان سوخت و ساز ،کاهش مصرف غذا را جبران می کند . اما ورزش هوای منظم میزان سوخت و ساز رژیم گیرنده ها را در طول روز بالا می برد . پژوهشگران سلامت معلوم کرده اند که رژیم گرفتن به علاوه ورزش از رژیم گرفتن به تنهایی وموثرتر است.

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 228
  • بازدید دیروز: 987
  • بازدید کل: 6712963