Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

۱۱ درس مهم کسب و کار از کارآفرینان نوجوان

۱۱ درس مهم کسب و کار از کارآفرینان نوجوان

در یک رویداد، ۳۸ کارآفرین نوجوان، کسب و کار خود را در مقابل کارفرمایان محلی ارائه دادند. در این رقابت، شرکت کننده ای که طرح او رای بیشتری بیاورد، برنده یک جایزه نقدی می شود.

در یک رویداد، ۳۸ کارآفرین نوجوان، کسب و کار خود را در مقابل کارفرمایان محلی ارائه دادند. در این رقابت، شرکت کننده ای که طرح او رای بیشتری بیاورد، برنده یک جایزه نقدی می شود.

کارآفرینان نوجوان حاضر در رویداد از شرکت کنندگان در Schoolyard Ventures (سازمانی پایه گذاری شده در فیلادلفیا که به دانش آموزان دبیرستانی کمک می کند تا کارآفرین شوند) بودند. روش کار این سازمان به گونه ای است که دانش آموزان حتی اگر ایده ای نداشته باشند می توانند به آن بپیوندند.

آنها با گرفتن نتایج مطلوب از جمله  اعتماد به نفس بالا، تأسیس شرکت های شخصی و در بسیاری موارد با بدست آوردن سرمایه، سازمان را ترک می کنند. هیجان انگیز است که ۳۴ درصد از شرکت کنندگان امسال این سازمان تصمیم به ایجاد کسب و کار خود به صورت غیر انتفاعی گرفته اند.

من قبل و در حین این رویداد با بسیاری از کارآفرینان جوان صحبت کرده ام و یک مطلب برای اطمینان وجود دارد، اینکه طرز کار آنها جذاب و وسوسه انگیز است. آنها همیشه محصولات و خدمات خود را به فروش می رسانند و می توانند این طرز کار را به دفعات به ما آموزش دهند.

در ادامه ۱۱ درس از کارآفرینان نوجوان آورده شده که به موضوعات جالبی اشاره کرده است:

۱- کمبود بودجه نباید بهانه شود

بلکه باید الهام بخش باشد. دانش آموزی بود که سوخت زیستی تولید کرد و از آن استفاده می کرد تا ماشین معلم اش را براند. دانش آموز دیگری یک شارژر موبایل با باتری بادی برای زمان دوچرخه سواری ساخته بود. و بودند از این دست نوجوانانی که کسب و کارهایی مانند فروش مواد غذایی، طلا و جواهر و پوشاک داشتند. هیچ کدام از این دانش آموزان سرمایه گذاری برای کسب و کار خود نداشتند. همه آنها کسب و کار خود را با کمتر از ۵۰ دلار شروع کردند. اجازه ندهید که کمبود منابع مانعی ایجاد کند؛ اجازه دهید الهام بخش باشد تا میزان هوش و ذکاوت شما را نشان دهد.

۲- در یک زمان یک گام قابل وصول و موفقیت آمیز بردارید

مورگان مارانت (۱۷ساله)، بنیانگذار موسسه Uniquely Me معتقد است:

“گاهی اوقات در ابتدا گام های کوچک به نظر اهمیت چندانی ندارند، اما زمانی که همه چیز در انتها به هم می پیوندد، اهمیت آن ها آشکار می شود.”

این موسسه غیر انتفاعی به دختران نوجوان کمک می کند تا هویت و اعتماد به نفس خود را پرورش دهند.

۳- تمرکز

مارینا موسگروو-پایفرم (۱۷ ساله)، بنیانگذار Full Plate معتقد است:

متمرکز بمان؛ کشف کن چه چیزی مهم است و بقیه را نادیده بگیر.

این  موسسه غیرانتفاعی غذاهای تازه و اطلاعات آگاهی بخش از نابرابری های غذایی را به مناطقی می رساند که دسترسی به غذاهای تازه وجود ندارد.

۴- شریک

فرصت های بیشتری با شراکت با سایر کمپانی ها بدست آورید. شریف تررو (۱۸ ساله)، مدیر عامل Philly’s Future Talent، یک مرکز تفریحی را متقاعد کرد تا اجازه دهد از فضای آن برای سالن خود بدون پرداخت هزینه ای استفاده کند. این سالن مکانی برای نوجوانان خواهد بود تا استعدادهای خود را توسعه دهند. به خاطر این مشارکت، شریف دارای مخاطبان همیشگی و موقعیتی عالی است.

۵- مشکلاتی که با آن مواجه می شوید را حل کنید

خواری ایوانس (۱۶ ساله)، مدیر عامل شرکت Kcorp، ناراحت بود که چرا وقتی باتری تلفن همراهش در زمان  دوچرخه سواری خالی می شود نمی تواند آن را شارژ کند. بنابراین یک شارژر تلفن همراه با قابلیت شارژ با انرژی باد ساخت. شرکت او فرصت بهتری برای موفقیت خواهد داشت، زیرا مشکلی را که مورد بررسی قرار داد که به عینه با آن روبرو شد.

۶- ثابت کنید

DJ Scorpion، خواننده رپ کوا لاو و طراح گیبورن وین برای جشن ها و رویدادها کار سطح بالایی ارائه می دهند و استعداد زیادی دارند. از آن جا که افراد به راحتی به حرفهای آن ها اعتماد نمی کنند، مجبور شدند که سی دی هایی با عنوان دمو در میان مردم پخش کنند تا کار آن ها را از نزدیک ببینند. آنها مجبور بودند این موضوع را اثبات کنند. به هر حال، تمامی سودهای حاصله از شرکت خود(Scorpion’s Musical Hope)، به مدارس دولتی فیلادلفیا فرستاده می شود که دیگر درس موسیقی را ارائه نمی دهند. این وجوه برای دوباره برقرارکردن کلاس های موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد.

۷- متعهد باشید

ریچارد تیلور (۱۸ ساله)، بنیانگذار یو اس بی های مبتکرانه(USB Initiatives)، کیت های شارژر خورشیدی تلفن همراهی را عرضه می کند که دانشجویان خودشان می توانند بسازند. او متوجه شد که سرمایه گذاران بالقوه نمی خواستند او کارهای دیگری انجام دهد و تمرکز اصلی خود را بر روی کسب و کارش حفظ کند.

۸- شما باید از طریق بازاریابی یا درخواست کمک مالی اقدام کنید

ژاکلین ولاسکویز(۱۶ساله)، مدیر عامل شرکت Hermana Mi Amor، در یک رویداد برای جمع آوری پول برای موسسه غیرانتفاعی خود کاپ کیک می فروخت. سازمان برگزار کننده رویداد به ژاکلین فرصتی برای سخنرانی (اولین سخنرانی عمومی برای این دانش آموز خجالتی) داد. ژاکلین درخواست کمک کرد، نه تنها برای فروش کیک های فنجانی اش، بلکه برای کمک به موسسه غیرانتفاعی اش، این درخواست کمک مالی برای سازمانش ۵۰ دلار به ارمغان آورد. او اظهار داشت که کارآفرینان باید یاد بگیرند که به دنبال فروش باشند و همیشه بازاریابی داشته باشند. شرکت Hermana Mi Amor در مکزیک، یک شرکت فراهم کننده تدارکات برای خانواده هاست.

۹- شروع کنید و تسلیم نشوید

برایانا جکسون (۱۷ ساله)، مدیر عامل شرکت A Taste of Life، اظهار داشت که مردم می گویند شما نمیتوانید موفق شوید و با موانع زیادی روبرو خواهید شد. او همچنین گفت ادامه دهید و در جوانی شروع کنید، برای شروع کسب و کارتان صبر نکنید. شرکت طراحی مد او در حال حاضر از طریق نمایش محصولاتش آن ها را بفروش می رساند.

۱۰- سرنوشت خود را در آغوش بگیرید

هارون وان بورن (۱۶ ساله)، شریک شرکت شیرینی پزی Tannie’s Tastries، اظهار داشت که او راه هایی برای کمک به همکلاسی هایش در گروه های استارتاپی پیدا کرده است و کشف کرد که در واقع این مساله راهی مطلوب برای رسیدن به اهدافش است و همه آنها در جواب کمک هایش به دنبال یافتن راهی برای کمک به او بودند.

۱۱- باید لذت ببرید

شما همیشه باید از کسب و کارتان لذت ببرید، زیرا در هر کسب کار زمان زیادی صرف می شود تا بتوان به راهی دست یافت که از آن طریق زمان کمتری از فرد را بگیرد.

اگر شما علاقه مند به یک نوجوان شگفت انگیز دیگر هستید، عاشق داستان جک آندراکا خواهید شد، که به عنوان یک فرد ۱۵ ساله یک تست سرطان پانکراس ابداع کرده است که ۱۰۰ برابر حساس تر و ۲۶۰۰۰ برابر ارزان تر از آزمایش های تشخیصی فعلی است.

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 1896
  • بازدید دیروز: 726
  • بازدید کل: 6614464