Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

مراحل رشد (بالای 12 سال )

مراحل رشد (بالای 12 سال )

بازی نقش مهمی در افزایش سلامت و بالندگی روابط اجتماعی و صمیمانه در بزرگسالان دارد. در حین بازی افراد دور هم جمع و به هم نزدیک‌تر می شوند و حتی در قالب آن می‌توانند مشکلاتشان با یکدیگر را حل کنند. بازیگوشی و شیطنت در روابط نیز اهمیت زیادی دارد. مثلاَ بازیگوشی در ایجاد  جذابیت و کشش اولیه، غلبه بر خجالت، برانگیختن هیجان در مواقع کسالت‌بار و کم کردن تنش به هنگام اختلافات زناشویی تأثیرات مثبتی دارد. در محیط‌های کاری و شغلی نیز بازی می‌تواند باعث افزایش بهره وری، کاهش خستگی و تنش، افزایش هماهنگی در کار تیمی و همچنین کاهش اضطراب  و ترس از تکنولوژی‌های جدید شود.

کارکردها و ضرورت های بازی در بزرگسالان:

بازی به هر نوع فعالیتی گفته می شود که از روی میل و اختیار انجام میشه و باعث لذت، سرگرمی و تفریح می شود.

کارکردهای بازی همانطور که شما همراهان هم روز شنبه به آن اشاره کرید شامل :

شادی و تفریح- ارتباط با دیگران و اجتماعی شدن –تخلیه هیجانات منفی- از بین رفتن استرس و افسردگی و گاهی دوری از مشکلات روزمره است

بازی های پیشنهادی برای بزرگسالان

کادوس

بازی کادوس یک بازی فکری بسیار سرگرم کننده و مهیج است. با قرار دادن نیروهایتان در راه ها به عنوان راهبان ، امتیاز بگیرید و یا به عنوان سرباز، شهر ها را به تصرف در آورید علاوه بر این می توانید با حضور در کاروانسراها به عنوان تاجر امتیاز بگیرید و یا نیرو هایتان را به عنوان کشاورز در زمین های زراعی برای همیشه منتشر کنید و در پایان بازی امتیاز آن ها را بدست آورید.استراتژی شما و سایر بازیکنان در جایگذاری و انتخاب قطعات و نیروهایتان برنده را تعیین خواهد کرد. تصمیم بگیرید كه می خواهید با قرار دادن نیروهایتان در راه ها به عنوان راهبان امتياز بگيريد يا به عنوان سرباز شهرها را به تصرف در آورید! مي توانيد با حضور در كاروانسراها به عنوان تاجر امتياز بگيريد و يا نیروهایتان را به عنوان كشاورز در زمين هاي زراعي براي هميشه مستقر كنيد و در انتهای بازی امتیاز آنها را بدست آورید! شما قادرید مرتبا استراتژی خود را برای برنده شدن تغییر دهید و حتی با تحلیل حرکت حریفان سعی کنید آنها را از کسب بعضی از امتیازات محروم کرده یا در امتیاز آنها شریک شوید.

الفبای خلاقیت

الفبای خلاقیت یک بازی گروهی آموزنده و سرگرم کننده برای تمام اعضای خانواده است.محتویات بازی شامل ۲۰۰ قطعه حروف الفبا، یک کیسه و یک سی‌دی راهنماست. شیوه‌ی بازی به این گونه است که ابتدا به هر یک از بازیکنان یک حرف داده می‌شود. سپس هر بازیکن به طور اتفاقی یک حرف از کیسه برمی‌دارد و با ترکیب آن با حروف خودش یا دیگر بازیکنان سعی می‌کند یک کلمه‌ی با معنا بسازد. هدف این است که بتوان کلمات معنادار بلندتری ساخت.

پانتومیم

پانتومیم یک بازی جذاب است که با استفاده از نمایش بی کلام انجام می شود و جذابیت، نشاط و گروهی بودن، این بازی را به یکی از بازی های محبوب مهمانی ها تبدیل کرده است. روش بازی به این صورت است که بر روی هد بند پلاستیکی هر بازیکن، یک کارت قرار می گیرد. رنگ تاس نشان دهنده ی کسی است که باید پانتومیم را اجرا کند و بازیکنان دیگر باید در یک زمان مشخص حدس بزند که منظور فردی که پانتومیم را اجرا می کند چیست. بازیکنان به صورت نوبتی این کار را انجام می دهند و با توجه به بهتر بازی کردن پانتومیم و حدس زدن درست می توانند امتیازاتی کسب کنند.

ارسال نظر

سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 328
  • بازدید دیروز: 953
  • بازدید کل: 6694704