Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

استعدادیابی با چه هدفی انجام میشود؟

5035 بازدید

  • استعدادیابی با چه هدفی انجام میشود؟

    استعدادیابی با چه هدفی انجام میشود؟

    برچسب ها:
    استعدادیابی کارآفرینی استارت آپ موسسه نخبگان شتاب دهنده
  • موسسه راه آینده نخبگان

    موسسه راه آینده نخبگان

    متاسفانه عدم شناخت افراد از استعدادها و توانمندیهای ذاتی ، مشاوره های نادرست از طرف خانواده ، دوستان و آشنایان باعث می گردد تا افراد رشته های تحصیلی و شغلی را انتخاب نمایند که با گذشت زمان و پس از سالها و صرف وقت و هزینه زیاد تازه متوجه میشوند که مسیر پیموده شده متناسب با توانمندی و نیاز آنها نمی باشد از اینرو برای سنجش و تعیین مسیر درست به موسسه مراجعه می نمایند .
    خوشبختانه در سالهای گذشته با شناخت بیشتر خانواده ها هم اکنون والدینی هستند که قبل از این امر به فکر افتاده و به دنبال شناخت استعدادهای فرزندان خود هستند این امر علاوه بر کاهش هزینه های آتی در مدیریت عمر فرزندان آنان نیز بسیار اهمیت دارند شاید شما والدین بسیاری دیده باشید که تابستانها در اوقات فراغت فرزندان خود را به کلاسهای مختلف می فرستند اما متاسفانه نتیجه مناسبی پس از سالها هزینه و زمان نگرفته اند که این امر نشان دهنده این است که اطلاعات درستی از استعداد فرزند خود نداشته اند.


برای درج پاسخ عضویت الزامی است.



سبد خرید شما

سبد خالی است

اطلاع رسانی

برای دریافت نمایندگی با شماره 02188633815 تماس حاصل فرمایید

اشتراک خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




آمار

  • بازدید امروز: 3220
  • بازدید دیروز: 8521
  • بازدید کل: 6677713