Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره کودک و نوجوان

با انجام مشاوره به موقع میتوانید از خیلی از مشکلات جلوگیری کنید

آیا تا کنون برای مشاوره کودک و نوجوان خود به یک درمانگر مراجعه کرده اید؟ کودکان و نوجوانان همزمان با رشد، مهارت های اجتماعی و هوش هیجانی ایجاد می کنند. این موارد اغلب منجر به زندگی سالم و شاد می شوند. اما بعضی از بچه ها احساساتی دارند یا به گونه ای رفتار می کنند که وضعیت خوب آن ها را مختل می کند.
یادگیری در مورد مسائل بهداشت روانی کودکان می تواند دانش شما را در مورد چگونگی کمک افزایش دهد. مهارت های خاصی می تواند تعامل موثرتر با فرزندتان را به شما بیاموزد. مراجعه به درمانگر و مشاوره کودک و نوجوان این مهارت ها را به شما می آموزد. یک درمانگر یا مشاور ممکن است به نفع کودکان یا نوجوانان شما باشد. درمان می تواند یک فضای امن برای بچه ها جهت پردازش افکار و احساسات باشد.
از استرس اجتماعی، انتقال و جابجایی و طلاق، زورگویی و ضربه، کودکان و نوجوانان بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار می گیرند. جوانان غالبا با مسائل مربوط به خودآرایی و عزت نفس ، گاهی افسردگی و اختلالات خوردن دست و پنجه نرم می کنند و سوء مصرف مواد، تهدید بزرگی در مسیر زندگی نوجوانان است.

ارسال نظر