Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

کارگاه تقویت خلاقیت

کارگاه تقویت خلاقیت

کودک خلاق در هر مرحله ای از زندگی موفق است

اگر بخواهیم در بحث پرورش خلاقیت کودکان، واژه خلاقیت را معنی کنیم باید چنین گفت؛ خلاقیت یعنی آفرینندگی و یا پیدا کردن راه حل های مناسب برای حل مشکلات. همچنین می توان خلاقیت کودکان را داشتن ایده های نو و جدید معنا کرد.

پرورش خلاقیت در کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا رشد خلاقیت می تواند بزرگ ترین و مهم ترین ویژگی شخصیتی و فردی کودکان، در آینده باشد. کودک خلاق دارای مهارت هایی فراتر از نوآوری است؛ به همین دلیل زندگی طولانی و همراه با موفقیتی خواهد داشت.
افزایش خلاقیت در کودکان، تاثیرات زیادی بر سلامت ذهنی، روانی و حتی تقویت حافظه آن ها دارد؛ بله! خلاقیت در جنبه های مختلف زندگی کودکان تاثیر می گذارد. به نحوی که ارتباط کودک را با جهان پیرامون بهبود می بخشد. افزایش خلاقیت، کودکان را به سمت یادگیری و تعامل هدایت می کند. در حقیقت کوشش برای رشد خلاقیت در کودکان سبب سلامت روح و روان آن ها می شود.
کودک خلاق معمولا دارای ذهنی آزاد و بدور از استرس می باشد؛ زیرا غرق شدن در ایده ها و تفکرات کودکانه سبب می شود که جنبه های منفی محیط پیرامون خود را از یاد ببرند. به زبان ساده تر خلاقیت در کودکان زمینه موفقیت آن ها را در مراحل بعدی زندگی مهیا می کند

ارسال نظر